K tomuto problému môžu byť dve príčiny:
Sieť vypadla
- Odpojte externý sieťový kábel. Ak máte nastavené DHCP prideľovanie IP adries k zariadeniam, tak môže nastať konflikt adries medzi kamerami a inými zariadeniami v sieti. Pre správny chod systému kamier a Vašej domácej siete je potrebné vyčleniť statické IP adresy pre kamery a samostatnú IP adresu pre NVR.
- Kamery a NVR je pravdepodobne potrebné aktualizovať. Poskytnite preto podpore údaje o verzií NVR, ktorá vám pomôže systém aktualizovať. Po aktualizácií skontrolujte, či všetko funguje.
Pevný kanál vypadol
- Skontrolujte, či sieťový kábel nie je náhodou vypadnutý, či dĺžka nepresahuje 100 metrov alebo či nedochádza nejakým spôsobom k rušeniu s elektrickým vedením
- V prípade, ak sa nepodarilo problém opraviť v prvom kroku, skúste vymeniť kameru. Ak výmena kamery nepomohla, otestujte kameru zapojením kratším káblom bližšie k NVR. Ak to nepomohlo, kontaktujte podporu.