Ako správne zabaliť zariadenie na servis alebo reklamáciu

Keď nám posielate kamery, záznamníky alebo iné príslušenstvo ku kamerovým systémom na reklamáciu či opravu, prosíme vás, aby ste venovali zvýšenú pozornosť ich zabaleniu.

Prepravné spoločnosti majú vo svojich podmienkach jasne stanovené, že balík musí byť zabalený tak, aby pri páde z výšky 1 metra nedošlo k poškodeniu obsahu. Preto je nevyhnutné, aby bol každý produkt riadne chránený pred otrasmi a nárazmi.

Odporúčame nasledovný postup:

  • Zariadenie vložte do pevnej krabice.

  • Voľný priestor v krabici dôkladne vyplňte bublinkovou fóliou, pokrčenými novinami alebo iným vhodným materiálom.

  • Dbajte na to, aby sa produkt v krabici nepohyboval.

Ak k nám pošlete kameru iba v originálnej krabičke bez akejkoľvek výplne, je veľmi pravdepodobné, že počas prepravy dôjde k poškodeniu – napríklad prasknutému objektívu. V takom prípade nebude možné uplatniť reklamáciu, keďže ide o mechanické poškodenie spôsobené nedostatočným zabalením, na ktoré sa záruka nevzťahuje.

 

Zariadenie pred odoslaním očistite od prachu, pavučín, alebo iných nečistôt.

 

Chránite tak nielen svoj tovar, ale aj svoje práva ako zákazníka.

Ďakujeme, že to beriete na vedomie.